13/09/19 a les 06:00h
|
1 minut de lectura
Secció:
Efemèrides
El 13 de setembre de 2018 es va posar en marxa l’Oficina d’Atenció al Pensionista de Sant Cugat a l’edifici de l’Ajuntament, a l’OAC. L’espai centralitza informació i tràmits relacionats amb el col·lectiu com la Teleassistència, la T-Bus, els ajuts a l’habitatge i a la dependència o l’Imserso. L’oficina està oberta dilluns, dimarts, dijous i divendres de nou a dotze del matí.
Per sol·licitar visita cal demanar cita prèvia a www.santcugat.cat/citaprevia
o trucar al 93 565 70 00. L’Oficina d’Atenció al Pensionista va néixer fruit dels acords entre Ajuntament i Plataforma de Pensionistes de Sant Cugat
i va comptar amb el suport del ple, que el mes de juny de 2018 va aprovar una moció institucional.

