Un còctel d’acrobàcies i dansa gratuït fa petit el Teatre-Auditori

El muntatge de Sublimninati Corporation ha aixecat el teló de la nova temporada

-->
Enllaç copiat al clipboard
23/01/19 a les 13:41h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

Malabars, equilibris, acrobàcies i dansa s’han donat cita aquest dimarts al Teatre-Auditori. Ho han fet de la mà dels francesos Subliminati Corporation, que han ofert una proposta gratuïta que ha fusionat circ i dansa. A través de tècniques circenses, cascades, malabars, acrobàcies, equilibris i dansa, ‘Deixe-me’ (‘Deixa’m’ en portuguès) ha explicat una història fragmentada, divertida i tràgica, plena de confessions, relats, rituals, bromes i mentides.

El muntatge, que ha exhaurit invitacions, ha aixecat el teló de la nova programació de l’equipament, que fins al maig oferirà més d’una quarantena d’espectacles per a tots els gustos. Per l’escenari del Teatre-Auditori

passaran muntatges que han tingut una gran acollida entre el públic com ‘Maremar’ de Dagoll Dagom, ‘La importància de ser Frank’, de David Selvas, i ‘Escape Room’, de Joel Joan i Hèctor Claramunt. L’equipament també tornarà a comptar amb noms com Víctor Ullate Ballet Comunidad de Madrid, Els Brodas Bros i el Mag Lari, a més d’artistes internacionals com Diana Krall i Wim Mertens.