Un Olímpyc ascendent es posa a prova aquest dissabte a Can Llobet davant l’Olleria

futbol_sala_olimpyc_16_17_34_hd.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
11/11/16 a les 06:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Futbol Sala

L’Olímpyc Floresta rep aquest dissabte a les sis de la tarda la visita de l’Inmevasa Olleria a la novena jornada del grup 3 de la Segona Divisió B de futbol sala. Els florestans s’encomanen a Can Llobet i a la dinàmica ascendent de l’equip per batre un conjunt que, tot i estar empatat a punts amb l’Olímpyc, té fusta per ser a la part alta de la taula segons el tècnic blau-i-blanc Gerard Casas. Els de la Floresta són dotzens i sumen un total de vuit punts.

Si bé és cert que la petjada de Xaloc Rion segueix molt present en el joc de l’Olímpyc Floresta, les pinzellades que porten la signatura de Gerard Casas comencen a agafar força. El tècnic apunta que l’equip està creixent i que ja es perceben els fruits de la seva aportació. A més, l’equip viu un moment dolç i suma dues jornades puntuant

després del complicat inici de lliga. El rival d’aquesta jornada, l’Inmevasa Olleria, arriba a Can Llobet sense acabar de carburar. L’equip de València, que té una potent plantilla per ser a la part noble de la classificació, no ha sabut tocar la tecla indicada i empaten a punts amb l’Olímpyc. El tècnic blau-i-blanc, Gerard Casas, assegura que tot i la qualitat individual dels rivals sortiran a per totes.

Declaracions

Gerard Casas

Són dels rivals més complicats de la lliga, però vénen a casa i sortirem a guanyar

Casas tindrà les baixes d’Oriol Romero, Marc Feu i Manel Rion.