Un pas endavant a la relació entre Ajuntament i Clubs

-->
Enllaç copiat al clipboard
23/01/07 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura

L’Ajuntament i 11 entitats esportives de la ciutat signen un conveni de col·laboració en l’ús de les instal·lacions esportives. L’acord és de caràcter general i té vigència d’un any. Cada club haurà de negociar els aspectes específics d’aquest conveni amb la Regiduria d’Esports.

‘Drets i deures de la relació de l’Ajuntament i els clubs esportius’, aquest és l’acord que ahir a la tarda van signar l’alcalde, Lluís Recoder, i els 11 presidents d’entitats esportives de Sant Cugat. El conveni es va anunciar al juny, però han hagut de passar 7 mesos fins a arribar al text final. De fet, el darrer Consell Municipal de l’Esport va servir per posar de manifest el desacord d’alguns clubs amb alguns punts del conveni. L’alcalde, Lluís Recoder, reconeix que aquest conveni de col·laboració és fruit de temps de treball i assegura la seva continuïtat.

Declaracions

Lluís Recoder

Aquest conveni es signa en un marc de col·laboració d’àmbit general. És un acord prorrogable

Recoder parla d’un marc de col·laboració general. Ara cal esperar que cada club es reuneixi amb la Regiduria d’esports i negociï de manera personalitzada els punts del conveni. Aquest conveni de col·laboració podria ser el primer pas perquè els clubs gestionessin les seves instal·lacions. Però davant això, Recoder, afirma que aquest no és l’objectiu del conveni i que, de moment, no s’ho ha plantejat.

Declaracions

Lluís Recoder

Aquest no és l’objectiu d’aquest conveni. La gestió de les instal·lacions l’han de fer professionals

Satisfacció general tant per part dels 11 clubs com de l’Ajuntament.