Un santcugatenc llança una campanya de suport a la contractació d’artistes locals

Icar Toset ven samarretes amb l'eslògan 'Contracta artista local'

200404-icartoset_font_icartoset.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
08/05/20 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

El músic santcugatenc Icar Toset ha engegat una campanya de venda de samarretes sota el lema ‘Contracta artista local’ per potenciar aquest col·lectiu colpejat per la crisi del coronavirus. Toset fabrica les samarretes i les ven a tots aquells artistes que ho demanen a través del perfil d’Instagram del músic santcugatenc. L’artista local defineix la situació com a ‘dura’ perquè s’han ajornat molts actes i això representa un daltabaix econòmic important.

El santcugatenc ja fa alguns anys que viu a les Illes Balears i aquesta crisi del coronavirus l’ha agafat a casa. Toset lamenta els ajornaments dels casaments per al 2021 i el tancament d’hotels que ha suposat un fort cop per al turisme i per als artistes. Toset imparteix classes online i dedica cançons a la gent que li demana per intentar sobreviure econòmicament. La campanya de la samarreta groga és una manera de donar suport a un col·lectiu d’artistes locals que ha de sobreviure després de la pandèmia del coronavirus.

Declaracions

Icar Toset

Aquesta campanya vol potenciar i ajudar a tots els artistes locals.