El calendari i horari del nou sistema de recollida de brossa porta a porta a Valldoreix es dóna a conèixer des d’aquest divendres, i fins dimarts, en una oficina habilitada a l’estació de Ferrocarrils (FGC) del territori. La instal·lació de l’oficina s’emmarca dins la campanya informativa que han engegat l’Ajuntament i l’EMD per explicar les novetats de la recollida, que s’amplia amb la recollida selectiva a partir del dia 23.
Les restes de vidre, cartró i envasos també es recolliran a la porta dels domicilis valldoreixencs a partir del 23 d’abril. L’ampliació d’aquest servei és fruit de la incorporació d’un vehicle amb capacitat per acollir dos tipus de residus i permetrà la recollida diària de tots els tipus de restes. L’Ajuntament i l’EMD han posat en marxa una campanya informativa per donar a conèixer els nous horaris i la manera com es farà la recollida. Amb el nou sistema els veïns hauran de dipositar les restes davant del seu domicili segons el calendari i horari establerts. Dilluns i els dimecres hauran de treure els residus de rebuig. Els dimarts és el torn per als residus orgànics i el vidre. Els dijous s’hauran de dipositar les restes orgàniques i el paper. Els divendres treuran les restes de rebuig i el diumenge les restes orgàniques i de paper. L’horari per treure els residus a la porta de casa és de vuit del vespre a 11 de la nit. El vocal de Residus Urbans de l’EMD, Jordi Ortolà, ha fet una crida a la col·laboració dels veïns del territori perquè el nou sistema sigui un èxit.
Jordi Ortolà
L’oficina Infonet atendrà els dubtes de la ciutadania a través del telèfon 900 103 146.

