01/06/26 a les 18:00h
|
1 minut de lectura
Secció:
Societat
Una noia que anava en patinet ha resultat ferida lleu, després de ser atropellada per un cotxe aquest dilluns al centre de Sant Cugat. Els fets, que han detallat fonts municipals a Cugat Mèdia, han tingut lloc mentre creuava el pas de vianants a la cruïlla entre el passeig de Francesc Macià i el carrer de la Creu. Una unitat del SEM l’ha traslladat a l’Hospital Universitari Mútua Terrassa per realitzar-li les proves pertinents.
Tags:
