Una vuitantena d’alumnes exhibeix al pav 2 els moviments apresos a la 5a Trobada de Karate

-->
Enllaç copiat al clipboard
05/05/18 a les 14:33h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

El ‘tsuki’, el ‘joi’ i el ‘zenkutsu dachi’ són alguns dels moviments que una vuitantena d’alumnes han mostrat aquest dissabte a la 5a Trobada de Karate al pav 2 de la ZEM de la Rambla del Celler. La jornada ha estat la cloenda de l’activitat de karate del curs 2017-18 dels Jocs Esportius Escolars organitzats per l’OMET i hi han participat nens i nenes en edat escolar tant del Club Karate Sant Cugat com d’escoles, centres i gimnasos de la ciutat.

La presidenta del Club Karate Sant Cugat, Lourdes Llorente, ha posat en valor aquesta trobada com una oportunitat perquè els alumnes ‘evolucionin i mostrin la seva personalitat’.

Declaracions

Lourdes Llorente

Exhibeixen molt la seva personalitat quan ho fan en públic. Ells van evolucionant en el karate i en la seva manera de fer. Aquestes jornades són molt interessants perquè es posen a prova.

Més de 150 espectadors han vist als joves karatekes competir per parelles davant un jutge que determinava qui dels dos havia exhibit millor els moviments. Els participants han agraït poder ensenyar al públic els seus avenços.

Declaracions

Alumnes

Va molt bé perquè els pares saben el que fem al karate i no dubten. / Aquí m’ho passo molt bé perquè així puc practicar. / Sóc un karateka i es necessita molta concentració.

La trobada ha finalitzat amb l’entrega d’un diploma a tots els alumnes.