UNC arriba a Sant Cugat per aportar ‘un canvi de mentalitat’ en la política catalana

unc.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
14/09/07 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Política

Unitat Nacional Catalana (UNC) compta amb una delegació a Sant Cugat i està projectant presentar-se en els propers mesos a la ciutadania. Aquest partit polític de recent creació pretén aportar una nova manera d’enfocar la política, estrictament en clau catalana, i trencar amb l’Estat espanyol.

Aquest nou partit polític està format per persones provinents de diferents àmbits del nacionalisme català i que han confluït en l’ideari de la UNC. L’objectiu primordial és fer un canvi radical amb ‘el seguidisme polític’ que, segons afirmen, han fet els partits nacionalistes els darrers trenta anys. Així ha dit el membre santcugatenc d’UNC, Albert Ubach, en declaracions a Ràdio Sant Cugat.

Declaracions

Albert Ubach

Volem apostar perquè els partits i la societat entenguin que s’ha de canviar la manera de fer política. S’ha d’enfocar en clau estrictament catalana i trencar amb Espanya.

UNC simpatitza amb els diferents partits polítics nacionalistes pel fet de ser nacionalistes però es mostren molt crítics amb l’estratègia ingènua, segons Ubach, que han portat a terme des del restabliment de la democràcia.