Unes fisures al Túnel de Can Bellet obliguen a tallar-ne un carril

-->
Enllaç copiat al clipboard
17/01/08 a les 07:30h
 |  1 minut de lectura
Secció: Urbanisme

El Túnel de Can Bellet, que connecta la Ronda Nord amb l’Avinguda d’Europa, té un carril tallat al trànsit per unes fisures detectades a la boca d’entrada. La infraestructura, construïda fa dos anys, no presenta problemes d’estructura ni comporta riscos per als conductors, segons l’equip de govern.

La tinenta d’alcalde de Territori, Mercè Conesa, ha explicat que el problema es va detectar fa uns mesos. Les fisures a la boca d’entrada del túnel estan provocades pel sistema constructiu, a base de lloses. Segons Conesa, però, l’estructura del túnel no té cap problema i només caldrà aplicar-hi ancoratges per evitar que se’n desprenguin peces.

Declaracions

Mercè Conesa

Hem tallat el carril per precaució, per si cau alguna petita peça. En breu, es posaran els ancoratges necessaris.

Conesa ha afegit que els tècnics atribueixen el problema al biaix que presenta el traçat del túnel en un dels seus accessos.