Valldoreix prohibeix l’ús de material pirotècnic per evitar incendis

L'EMD també ha prohibit encendre fogueres a qualsevol indret de la Vila per les revetlles de Sant Joan i Sant Pere

200403-casa-vila-valldoreix-a-emd.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
21/06/22 a les 11:28h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

L’EMD de Valldoreix ha prohibit encendre fogueres i fer ús de qualsevol tipus de material pirotècnic a cap indret del territori, a les portes de les revetlles de Sant Joan i Sant Pere. És una mesura que serveix per minimitzar l’alt risc d’incendis en un indret on l’àmbit territorial es localitza a la Serra de Collserola, un entorn privilegiat pel qual s’ha de vetllar per la seva conservació.

“Atès l’elevat risc d’incendi provocat per les altes temperatures i la manca de pluges, us demano que us abstingueu de festejar les revetlles amb fogueres, petards, focs d’artifici o qualsevol element que impliqui la manipulació del foc”, ha demanat el president de l’EMD Valldoreix, Josep Puig. Puig ha cridat a la col·laboració ciutadana per les revetlles de Sant Joan i Sant Pere perquè s’alerti ràpidament al 112 o a la Policia Local (935 65 70 92) en cas de detectar qualsevol indici de foc i així evitar un mal major.

Declaracions

Josep Puig

A les properes celebracions de les revetlles de Sant Joan i Sant Pere, i atès l’elevat risc d’incendi provocat per les altes temperatures i la manca de pluges, us abstingueu de festejar les revetlles amb fogueres, petards, focs d’artifici o qualsevol element que impliqui la manipulació del foc.