Voleibol: Clara derrota del Club Voleibol Sant Cugat per 0 sets a 3 davant el Playas de Benidorm

-->
Enllaç copiat al clipboard
17/10/04 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Voleibol

El Club Voleibol Sant Cugat cau derrotat per 0 sets a 3 davant el Playas de Benidorm al PAV-3. Les de Marc Llinars són incapaces de superar el bloqueig alacantí i es mostren desencertades en defensa. Les de Benidorm són molt superiors i demostren ser un dels conjunts de la part alta de la Superlliga.

El partit disputat dissabte a la tarda al PAV-3 entre el CVSC i el Playas Benidorm va acabar amb un triomf clar i contundent de les jugadores visitants per 0 sets a 3. Les locals sortien a la pista amb la sensació de tenir el partit perdut des de bon començament, i amb la important baixa de Marcel·la Ré amb problemes físics. Fins i tot el president en funcions de l’entitat, Francesc Tortosa, deia abans de començar el matx, que seria molt difícil per la superioritat del rival. El tècnic Marc Llinars considera que si l’actitud davant rivals teòricament superiors no és bona més val plegar.

El primer set va estar condicionat pel parcial de 0-6 favorable a les jugadores del Playas, parcial que van saber administrar i augmentar durant el set,que va finalitzar amb un marcador de 16-25. En el segon set, el parcial de 0-6 es repetia i les santcugatenques es quedaven adormides veient com el Playas guanyava punts i com els era de difícil superar el bloqueig rival. L’electrònic reflectia un clar 8-25 a la fi del segon set. En el tercer i últim set del partit les vermell-i-negres van sortir encoratjades a la pista després d’un fort correctiu del tècnic Marc Llinàs i van buscar i trobar alternatives per sumar punts,cosa que no va impedir a les alacantines jugar a mig gas i guanyar el set per 19-25. L’entrenador local a més recoenix que el seu equip no va reaccionar en cap moment del partit.

Recordem que el conjunt santcugatenc torna a jugar el cap de setmana vinent contra el Cajasur Córdoba voley al Palacio de Deportes de Vistalegre.