La Roma en juvenil, el Club Voleibol Barcelona en cadet i el Claver de Lleida en infantil han estat els campions de la primera edició del torneig internacional de base del club voleibol sant cugat. Els conjunts santcugatencs aconsegueixen el sotscampionat en categoria juvenil i cadet en una competició que va comptar amb els millors equips de Catalunya i un d’estranger, la Roma.
El Pav-3 de la Rambla del Celler va quedar ple d’espectadors amb ganes de rebre una bona dosis de voleibol. Dissabte es va disputar la primera edició del torneig internacional de Voleibol organitzat pel Club Voleibol Sant Cugat. Els 18 equips més forts de Catalunya van prendre part en la competició juntament amb l’equip italià de la Roma, l’únic equip estranger del torneig. Un equip molt fort amb unes jugadores amb molta experiència que van ensenyar a la ciutat de Sant Cugat un bon joc. Cal comentar que al Nadal hi haurà in intercanvi amb aquest club. Carles Castro, president del club Voleibol Sant Cugat explica que amb aquest torneig es pretén fomentar molt més aquest esport a la nostra ciutat.
El torneig comptava amb les categories infantil, cadet i juvenil. Tot i que matemàticament estava previst que la participació per part de les jugadores assoliria les 180 participants a l’hora de la veritat la xifra va quedar sobrepassada ja que les dues-centes samarretes que es van donar com a recordatori del torneig van quedar esgotades. Una anècdota que mostra la gran participació en aquesta competició. El torneig es va disputar en forma de triangular i els dos primers classificats passaven a les semifinals. L’equip infantil del Club Voleibol Sant Cugat va perdre la semifinal davant el CECELL de Lleida i va ocupar finalment la tercera posició per darrera de l’Olot i l’equip Lleidatà. Les cadets ocuparen la segona plaça, una categoria on l’equip vencedor va ser el Barcelona. A la categoria juvenil les santcugatenques no van poder imposar-se davant el gran joc de l’equip italià, la Roma i es van endur el segon lloc de la competició. El punt final del torneig va ser a dos quarts de deu del vespre amb l’entrega de premis que va comptar amb la presència de l’alcalde de Sant Cugat Lluís Recoder.

