Voleibol: La central brasilera Carolina Rodrigues debuta amb el CVSC al triangular de Ciutadella

-->
Enllaç copiat al clipboard
17/09/04 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Voleibol

La darrera incorporació del Club Voleibol Sant Cugat, la central brasilera Carolina Rodrigues, debutarà aquest cap de setmana al triangular de Ciutadella. L’equip amfitrió que milita a la lliga FEV i l’UCAM Múrcia de Superlliga seran els rivals de les santcugatenques.

El Club Voleibol Sant Cugat afronta el darrer torneig amistós de la pretemporada amb un triangular a Ciutadella. Aquesta serà la darrera oportunitat per les santcugatenques de perfilar el seu joc abans de la competició. En aquest torneig debutarà el nou fitxatge brasiler del club santcugatenc, Carolina Rodrígues, que juga de central. A més a més, l’entitat santcugatenca està negociant la possible incorporació d’una altra brasilera. El president del club, Carles Castro, comenta els nous fitxatges..

Els equips participants jugaran un partit cada dia. El favorit per aconseguir el primer lloc és l’UCAM Múrcia, rival de les de Sant Cugat a la Superlliga.