El primer equip femení del Junior d’hoquei herba ha hagut d’ajornar el partit al camp de la Reial Societat de Sant Sebastià després que Vueling hagi perdut els estics, les vambes i les canelleres de l’equip. Les santcugatenques van viatjar amb avió fins a Bilbao aquest dissabte per jugar contra el conjunt basc en matx corresponent a la jornada 3 de la Lliga Iberdrola. En recollir l’equipatge, les jugadores van veure que el material esportiu s’havia perdut i, per tant, havien d’ajornar el matx contra la Reial Societat. Els àrbitres van alertar a les jugadores santcugatenques que no calia que es presentessin fins a les instal·lacions de Zubieta. El Junior presentarà un recurs al comitè de competició de la Federació Espanyola d’hoquei herba per evitar la pèrdua dels tres punts argumentant la pèrdua del material esportiu per part de Vueling. El Junior espera que en una setmana hi hagi resolució de l’ens federatiu.
Viatge caòtic
Les santcugatenques no només es van quedar sense jugar el partit. El vol de tornada previst a les 19.45 h va patir un retard important fins a enlairar-se a les 23.25 h. De manera que l’expedició santcugatenca va arribar a l’aeroport de Barcelona a la una de la matinada.
El Junior volia jugar diumenge
Les santcugatenques van plantejar la possibilitat de jugar diumenge al matí, però la Reial Societat es va negar perquè tindria l’absència de l’entrenador i de dues jugadores.

