El club de vins online Wineissocial ha presentat durant l’edició d’enguany del Mobile World Congress la primera aplicació mòbil que permet a l’usuari descobrir el seu perfil de tast. L’aplicació, dissenyada per l’empresa de Banyoles Sixtemia, utilitza el sistema dissenyat pel sommelier Ferran Centelles que permet catalogar els vins d’una manera senzilla a través d’un qüestionari que analitza els gustos de l’usuari i ofereix una proposta personalitzada. L’aplicació està disponible per a dispositius iPhone i properament ho estarà per a Android.
funciona des de la seva fundació a través d’Internet però l’auge de les aplicacions i l’ús dels ‘smartphones’ han fet plantejar al seu fundador, Manel Sarasa, la necessitat d’ampliar l’oferta i crear una aplicació mòbil. La iniciativa s’ha posat en marxa fa poc més d’una setmana i se la descarreguen aproximadament 500 usuaris cada dia.
Manel Sarasa
Amb l’aplicació els usuaris i els socis de Wineissocial podran subscriure’s al club, accedir a la bodega i comprar el vi que desitgin. Sarasa explica que es tracta d’una eina pionera en el sector vinícola.
Manel Sarasa
La companyia té actualment 200.000 usuaris web i 5.000 subscriptors, i reparteix aproximadament 10.000 ampolles de vi al mes.

