Xaus: ‘Canvio el pilotatge per la direcció esportiva per la falta de motivació’

xaus_moto_esports_paddock.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
19/12/11 a les 07:34h
 |  1 minut de lectura

El santcugatenc Rubén Xaus ha explicat en una entrevista a Cugat.cat que deixa momentàniament el pilotatge per a convertir-se en el nou director esportiu i accionista de l’escuderia italiana Bimota. Xaus destaca la falta de motivació com a factor clau per prendre aquesta decisió.

Escolta-ho

Després de dues temporades amb Honda i disputant el Mundial de Superbikes amb actuacions molt discretes, Xaus deixa el pilotatge momentàniament i serà director esportiu i accionista de l’escuderia italiana Bimota. El santcugatenc ha explicat tots els detalls en una entrevista a Cugat.cat.