El regidor d’Esports, Xavier Amador, s’ha mostrat satisfet amb la pujada del 14% del pressupost de l’ àrea d’Esports respecte 2009 i agraeix la confiança de l’equip de govern per aquest augment. La partida pressupostària se situa en gairebé 1,8 milions d’euros.
El regidor d’Esports, Xavier Amador, ha presentat el nou pressupost d’Esports pel 2010 que puja un 14% , aprovat al ple municipal d’aquest dilluns. El pressupost no inclou l’IVA ja que algunes partides, com la de les concessions no contemplen aquest impost. Amador està molt satisfet de l’augment pressupostari de la seva àrea.
Xavier Amador
Amador ha explicat que continuaran apostant pel bon manteniment de les instal·lacions. La darrera actuació ha servit per canviar el marcador del Pav-2 o la nova pavimentació del CEIP Catalunya.

