Xavier Amador: ‘La viabilitat econòmica d’un club depèn del mateix club’

xavi.amador.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
26/01/10 a les 06:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Esport Municipal

El regidor d’Esports, Xavier Amador, respon al president del Club Voleibol Sant Cugat (CVSC), Miquel Martínez, afirmant que la viabilitat econòmica del club depèn de la mateixa entitat. Amador destaca que l’Ajuntament ajuda els clubs a través de les subvencions i busca empreses que vulguin patrocinar el món de l’esport. El regidor recorda que la política esportiva municipal aposta per tots els esports i que el CVSC no és l’excepció.

El president del Club Voleibol Sant Cugat, Miquel Martínez, es queixava en l’assemblea del club de la poca comunicació existent entre l’entitat i l’Ajuntament. Martínez també manifestava la seva preocupació per la política esportiva de la regidoria d’Esports i es preguntava si el seu club encaixava dins d’aquest model. En la reunió, el president de l’entitat també va assegurar que no estava garantida la viabilitat econòmica del CVSC per la pròxima temporada. El regidor d’Esports, Xavier Amador, ha respost a Martínez assegurant que cada entitat és responsable de la seva economia i que des de l’Ajuntament intenten ajudar els clubs a través d’empreses que aposten per l’esport local.

Declaracions

Xavier Amador

La viabilitat econòmica del Club Voleibol Sant Cugat només depèn de la mateixa entitat.

Amador també ha explicat que el model esportiu de Sant Cugat agrupa tots els clubs de la ciutat i el Club Voleibol Sant Cugat no és l’excepció.

Declaracions

Miquel Martínez

Recolzem tots els esports de la ciutat. Sant Cugat és poliesportiva. No apostem per cap esport en especial.

Xavier Amador espera que el Club Voleibol Sant Cugat aconsegueixi el màxim de triomfs possibles aquesta temporada, en la que, de moment, el primer equip ocupa la segona posició de la lliga FEV i el conjunt júnior s’ha classificat per la fase final de la Superlliga.