El Sant Cugat franquista

El Sant Cugat franquista

27/11/25 a les 06:00h

El segon capítol de ‘La mort de Franco‘ aprofundeix sobre com era Sant Cugat durant la dictadura. Quin urbanisme s’impulsava? Com va afectar el règim a la cultura i a la llengua? Els ajuntaments de l’època tenien marge d’actuació?

Hi participen els historiadors santcugatencs Jordi Casas i José Fernando Mota. I s’incorpora una nova veu, la de la regidora de Memòria Històrica, Esther Madrona, que reflexiona sobre la importància de no oblidar el passat.

La mort de Franco: records i reflexions des de Sant Cugat‘ és un pòdcast de Cugat Mèdia per a l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès.

La mort de Franco

Records i reflexions des de Sant Cugat

Un producció de Cugat Mèdia per a l'Ajuntament de Sant Cugat emmarcada en el programa d'activitats '50 anys de drets i llibertats'. Amb Sergio Morales.

'La mort de Franco' és un pòdcast de memòria històrica que s'endinsa en el Sant Cugat del règim franquista, especialment en el moment en què mor el dictador. Hi participen historiadors locals Jordi Casas i José Fernando Mota, a més de testimonis de la repressió: Miquel Anduig, Anna Maria Ferrer i Manel Pla.