Capítol 5: El menjar
Benestar
L’hora de menjar: Més que menjar
14/04/26 a les 07:00h
Alimentar els nostres fills és la primera manera de cuidar que tenim com a pares i mares, i si no mengen, pel motiu que sigui, ho interpretem com un rebuig i això genera frustració. Per això és important separar la seva gana del nostre valor com a mares i pares. I tenir clar que els adults som qui decidim què, quan i on s’ofereix el menjar i els infants han de decidir la quantitat i si volem menjar.


