Capítol 6: Acompanyar les emocions
Benestar
Les emocions són energia corporal, no opinions
21/04/26 a les 06:00h
Davant l’esclat d’una emoció, sovint no sabem com reaccionar, i el primer que intentem és bloquejar-la per aturar el comportament o patiment que està vivint l’altra persona. Sobretot si es tracta d’una emoció del nostre infant, i que considerem que és incòmode, i que, per tant, a nosaltres també ens remou per dins. Quan una emoció externa ens incomoda, és perquè nosaltres mateixos no la sabem sostenir, per exemple, si no tolerem la frustració, no podrem acompanyar de forma assertiva el nostre infant que se sent frustrat.


