El 6 de setembre torna una nova edició del Tasta Mandó

El 6 de setembre torna una nova edició del Tasta Mandó
03/06/26 a les 13:33h

El tomàquet mandó viu un dels seus millors moments, amb una demanda creixent que obliga els productors locals a ampliar cada any la superfície cultivada. Aquesta varietat tradicional de Collserola, apreciada pel seu sabor intens i la seva qualitat, continua sent un producte escàs i delicat de conrear. El pròxim 6 de setembre, Sant Cugat tornarà a acollir el Tasta Mandó, una cita que combinarà gastronomia, activitats i productes de proximitat per reivindicar la pagesia local. Sergi Turch, productor de L’Ortiga ha avançat alguns detalls de la cita al magazín ‘Faves comptades’.

Secció: Gastronomia