Sirley, una història de superació explicada ‘Amb el cor a la mà’
29/05/26 a les 19:19h
La Sirley, una dona paraguaiana establerta a Sant Cugat des de fa divuit anys, comparteix el seu testimoni de superació després d’haver patit violència masclista. Amb dos fills petits i sense xarxa familiar, va trobar la força per trencar amb la situació quan va sentir que els seus fills també estaven en perill. Gràcies al suport dels serveis socials i de persones que van creure en ella, ha pogut reconstruir la seva vida, formar-se i mirar el futur amb esperança. Ara, el seu gran objectiu és trobar feina i continuar estudiant per oferir un futur millor als seus fills. La Sirley ha compartit la seva història a l’espai ‘Amb el cor a la mà’ del magazín ‘Faves comptades’ amb Lisdaimi Abreu.
Programa:
Faves Comptades
Secció:
ODS (inclusió)


