100 anys de l’estació de la Floresta, que va consolidar un barri amb ànima de poble

07/09/25 a les 16:31h

L’estació d’FGC de la Floresta és més que una parada de tren. Representa el pas endavant que va fer aquest territori al bell mig de Collserola per deixar de ser una colònia d’estiueig i consolidar-se com un barri amb esperit de poble i caràcter propi. Aquest diumenge s’ha commemorat el centenari de l’arribada del primer tren, amb una trobada que ha engegat l’arribada del tren granota i amb la inauguració d’una exposició. També s’hi ha anunciat que l’Ajuntament lliurarà la Medalla d’Honor a l’Associació de Veïns i Propietaris de la Floresta, entitat centenària.

Més clips del programa: Notícies