"És millor perdre una venda que un client"

  • Comparteix:


L'Òptica Mira-sol, al carrer Endevallada, ha vist de ben a prop com molts santcugatencs han passar de ser infants a adults. La directora tècnica d'aquest negoci, l'òptica optometrista Mireia Soler, admet que això, quant a la fidelització de la clientela, és "el que fa més il·lusió". Soler fa tàndem amb Jordi Martínez, el gerent, els pares dels quals van posar-se al capdavant de l'òptica l'any 1976. Des de llavors han vist com Sant Cugat ha crescut, passant de ser un espai d'estiueig a ser la ciutat amb prop de 100.000 habitants que és ara.
  • Notícies

    Entrevista a Elisenda Pascual i Martí

  • Notícies

    750 alumnes santcugatencs participen a la 19a Cantata infantil

  • Notícies

    La cultura popular fa barri a Volpelleres

  • Notícies

    El Junior masculí gaudeix al Lluís Serrahima en la golejada a l'Atlético San Sebastián

  • Notícies

    La UESC supera el Masnou amb una figura de luxe, el malià Brehima Seydou

  • Notícies

    El femení del Solideo Patí Hoquei cau golejat davant el líder, el Palau