Cultura al Carrer, un any després: “Les coses han canviat poc”
23/05/26 a les 18:53h
Més de 200 persones han participat aquest dissabte en la manifestació convocada per la plataforma Cultura al Carrer. La marxa ha recorregut el centre de Sant Cugat per denunciar les dificultats que asseguren que continuen trobant les entitats per organitzar activitats a l’espai públic. La plataforma, que agrupa 75 entitats, assegura que, gairebé un any després del seu naixement, “les coses han canviat poc”. Alerten d’una “burocràcia absurda”, “restriccions desproporcionades” i dificultats per accedir a l’espai públic.


