El segon equip de la UESC de bàsquet guanya i es col·loca a un pas de l’ascens
10/05/26 a les 11:12h
El segon equip masculí de la UESC ha guanyat (93-86) el Gamma Montaño Vilatorrada en la penúltima jornada de la Primera Catalana. Amb aquesta victòria es col·loquen segons amb 45 punts empatats amb el líder, l’Esparreguera, i estan a un pas de l’ascens a Copa Catalunya a l’espera del partit entre el Casa Arimany i els primers classificats. Els santcugatencs encara no han perdut en aquesta segona volta i la pròxima i última jornada serà, precisament, contra l’Esparreguera.


