Els mestres de Sant Cugat i la vaga: “Això no té aturador”

12/05/26 a les 19:06h

Sant Cugat també alça la veu en la primera mobilització de les tres jornades de vaga educativa a Catalunya. Millores salarials i reducció de les ràtios són les principals proclames dels actes de protesta d’aquest dimarts a Barcelona, que també han reunit els docents de l’escola privada. Els sindicats USTEC, Professors de Secundària, CGT i la Intersindical reclamen a Educació reobrir la negociació amb propostes que incloguin un increment salarial superior al pactat amb CCOO i UGT i més recursos a les aules. Des d’USTEC han xifrat en 400 euros aquest augment, sense oblidar la necessitat de dotar ja de més recursos al sector. La reunió d’aquest dijous, entre sindicats i Govern, no apaivaga els ànims dels mestres manifestants de Sant Cugat.

Més clips del programa: Notícies