“És llençar els diners”: la Plataforma Animalista qüestiona l’eficàcia del nou control d’aus a Sant Cugat
20/04/26 a les 06:00h
La Plataforma Animalista de Sant Cugat (PAS) denuncia que el contracte municipal per controlar cotorres i coloms destina recursos públics a mètodes letals “inútils” i sense eficàcia demostrada. L’entitat sosté que l’estratègia aprovada per l’Ajuntament no reduirà la població d’aus a mitjà i llarg termini, mentre el govern municipal defensa que actua per obligació legal en el marc de la normativa sobre espècies exòtiques invasores.


