La UESC es jugarà la permanència a Tercera FEB en l’última jornada contra el líder, que també necessita guanyar

12/04/26 a les 21:48h

Es dibuixa el pitjor escenari possible per a les aspiracions de permanència a Tercera FEB del primer equip masculí de la UESC. Els de Jordi Martí necessitaven guanyar aquest diumenge contra el Flanigan Calvià, en el penúltim partit de la fase regular, disputat a la ZEM de la Rambla del Celler. El marcador ha acabat decantant-se a favor dels interessos del balears, 65 a 80. La UESC encara té una opció per mantenir-se a la categoria: vèncer el cap de setmana vinent el Mollerussa, líder a la classificació, que també necessita guanyar per proclamar-se campió de la fase regular.

Més clips del programa: Notícies