Les llars d’infants reivindiquen el valor educatiu del 0-3 en la vaga d’aquest dimecres

20/05/26 a les 06:00h

Les professionals de les llars d’infants estan cridades a fer vaga aquest dimecres. Educadores de les escoles bressol municipals La Mimosa, Cavall Fort i Montserrat, de Sant Cugat, denuncien que encara se les veu sobretot com un servei de conciliació familiar i alerten de ràtios elevades, manca de recursos i grans desigualtats entre municipis.

Més clips del programa: Notícies