Què denuncien els mestres? El professorat explica per què surt al carrer
19/05/26 a les 06:00h
Mestres i professorat del Vallès Occidental, el Vallès Oriental i el Maresme estan cridats a fer vaga aquest dimarts per reclamar millores laborals i educatives, i a sumar-se a la manifestació que tindrà lloc a les 12h a la plaça d’Espanya de Sabadell. Cugat Mèdia ha parlat amb sis mestres de l’escola La Floresta per conèixer cadascuna de les reivindicacions que fan.


