Sant Cugat, el municipi amb més descomptes d’IBI per instal·lacions fotovoltaiques

02/05/26 a les 06:00h

Sant Cugat ha destinat més d’un milió d’euros acumulats a bonificacions de l’Impost de Béns Immobles (IBI) per incentivar la instal·lació de plaques solars entre 2019 i 2025. És el municipi de la província de Barcelona que més diners ha destinat a aquest efecte, segons un estudi de la Diputació de Barcelona que analitza l’impacte d’aquestes mesures fiscals. Altres municipis destacats són Corbera de Llobregat, Sant Boi de Llobregat, Sant Just Desvern i Matadepera, tot i que amb imports inferiors.

Més clips del programa: Notícies