Victòria sense premi del Junior femení, que queda fora de la final a quatre pel títol
17/05/26 a les 19:52h
El primer equip femení d’hoquei herba del Junior ha guanyat aquest diumenge (8-1) contra el cuer, el Castelldefels, en la penúltima jornada de la Lliga Iberdrola. Les santcugatenques necessitaven la derrota de l’Egara o de l’Atlètic Terrassa per seguir somiant amb la classificació per la final a quatre pel títol de lliga, però els dos equips han fet la seva feina i han guanyat els seus partits per un avantatge mínim (0-1). Amb la victòria, les de Guille Carnicer acabaran la temporada cinquenes a falta de l’última jornada contra l’Egara.


