El 2018 ha de servir per esvair els núvols que tapen el Rugby Sant Cugat

rugbi_crsc_rugby_sant_cugat_1718_okok.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
25/12/17 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Rugbi

El Rugby Sant Cugat espera que el 2018 comenci millor del que acaba el 2017. Un projecte renovat, que no ha acabat d’arrencar com s’esperava i que situa els homes de Luis Soares avantpenúltims amb 25 punts en el grup B de Divisió d’Honor B i mirant més sortir de la part baixa, que no pas per entrar al play-off d’ascens, com en les darreres temporades.

El conjunt santcugatenc té una realitat molt diferent a la dels últims cursos. Tot i que l’any passat ja no es va classificar per al play-off d’ascens, va lluitar fins les darreres jornades. Però aquesta temporada la situació ha canviat. Un conjunt jove, que conserva moltes de les peces del darrer any, però que ha apostat clarament pel planter i que de moment s’està mostrant molt irregular. En els 12 partits disputats, cinc victòries i set derrotes, tot i que el pitjor de tot és la mala dinàmica de les darreres jornades, en què han sumat quatre derrotes consecutives i algunes tan doloroses com el 42 a 0 a l’Hospitalet

de la darrera jornada. L’equip ha d’aprendre a jugar amb la pressió d’estar a la part baixa i sortir endavant d’una situació complicada. Aquest és el panorama per al Rugby Sant Cugat per aquest 2018. Un any en què també hi haurà un nou president a partir de febrer quan Mauri Benito deixarà d’ocupar el càrrec.