La Marxa Infantil de Regularitat té lloc aquest diumenge amb 1.300 parelles inscrites que faran el mateix recorregut que l’edició del 2014. Tot i que no es preveu pluja, en cas de precipitacions la Marxa es traslladarà al diumenge següent. El recorregut, que arrencarà a les nou del matí al parc de Ramon Barnils, supera els 10 quilòmetres i transcorre en un 80% per pista ampla i la resta corriols també amples.
La 58a Marxa Infantil incorpora més punts amb el sistema de cronometratge de catifa, que permet evitar les cues de marxaires i registrar els temps de manera més ràpida i segura. L’any passat, ja va estrenar aquest sistema i els organitzadors han decidit ampliar-lo a alguns punts intermitjos. El president del Club Muntanyenc Sant Cugat, Silvano Bendinelli, assenyala que és un sistema que agilitza el cronometratge.
Silvano Bendinelli
Enguany, la iniciativa destinarà l’euro solidari
que aporta cada participant a la Fundació Privada Sant Medir.
Exposició L’exposició ‘Els dibuixos de la Marxa Infantil’
ha obert les portes aquest dijous a la seu del Club Muntanyenc Sant Cugat
(CMSC) i mostra les peces guanyadores i les finalistes. El dibuix que el jurat ha triat per a l’equipació és obra de l’alumne de l’escola Joan Maragall Adrià Sánchez i el que llueix al cartell de la cita és un treball d’Aitor Guardiola, alumne del mateix centre. Estudiants de tots els centres d’educació primària de la ciutat han participat en aquesta iniciativa i l’exposició es podrà veure durant tot el mes.

