La corredora de tanques valldoreixenca Maria Abadal serà la pregonerà de la Festa Major de Valldoreix i es converteix en la persona més jove que dóna el tret de sortida a la festa. La presentació del llibre ‘Aportacions Catalanes Universals’ de la mà d’Antoni Grivé, Joan Amorós i Víctor Alexandre serà la principal novetat de la Festa Major de Valldoreix, que se celebra del 16 al 20 de setembre. La festa tindrà un avanç el cap de setmana anterior amb el cinema a la fresca i el sopar degustació. La festa grossa arrencarà amb la missa major i oferirà el concert de Germà Negre i la quarta edició de l’Oktoberfest Vall d’Or.
Divendres 18 hi haurà l’activitat ‘ZOOZOOM’ i el pregó de Festa Major, enguany a càrrec de l’esportista santcugatenca Maria Abadal, de 19 anys, que serà la pregonera més jove de totes les edicions. Joaquim Castelló ha destacat a Cugat.cat la trajectòria d’Abadal.
Joaquim Castelló
Després d’unes havaneres amb Els Cremats, el primer divendres de festa acabarà amb el Ball de Festa Major, de la mà de l’orquestra La Banda del Drac. L’endemà es farà la segona edició del Torneig de Bàsquet 3×3 i el Torneig de Pàdel de Festa Major. D’entre totes les activitats esportives destaquen també la incorporació d’un torneig de tennis i un altre de futbol 7. A la tarda hi haurà activitats infantils i al vespre un concert de Gospel, a més de la representació de ‘La casa de Bernarda Alba’ i d’una sardinada popular ecològica. Finalment, hi haurà la Festa Jove amb les actuacions de Los Malabeiros, Germà Negre i ENVY DJ. Amb relació a aquest acte, Castelló ha aprofitat per fer una crida a la responsabilitat i al civisme.
Joaquim Castelló
Per saber més informació sobre tots els actes es pot consultar el web de l’EMD. A partir de la Festa Major i fins al 17 de novembre, es podrà visitar una exposició sobre l’any internacional de la llum a la Sala Polivalent de la EMD .

