El Centre Social i Sanitari de La Floresta esdevé altaveu de denúncia de la situació dels ‘presos polítics’ amb la mostra
L’escala del Centre Social i Sanitari i el replà inferior són els llocs que el Senglar Cultural ha escollit per expressar la reprovació sobre els empresonaments per motius polítics. Unes imatges censurades a l’últim ARCO però amb llicència lliure perquè Santiago Sierra pugui fer arribar a més gent i a més llocs el seu missatge. I és així com, amb una reproducció dels populars rostres pixelats, el Senglar Cultural ha parlat de la situació dels ‘presos polítics’ a Catalunya i, també, a l’Estat Espanyol. Ho detalla el membre de l’entitat Xavi Teis.
Xavi Teis
Una proposta on no hi falta l’accent local. L’exposició ofereix un muntatge audiovisual del Bloc Florestà sobre les 16 persones del districte encausades per les mobilitzacions del 8 de novembre. Per Xavi Teis és important parlar també d’aquesta qüestió.
Xavi Teis
La mostra, amb 24 fotografies, es pot visitar fins al 29 de juliol.

