15 candidatures opten aquest vespre als Premis Ciutat de Sant Cugat 2012

130307-finalistes-premis-ciutat.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
11/03/13 a les 06:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Societat

Un total de 15 candidatures opten aquest dilluns a endur-se un dels cinc Premis Ciutat de Sant Cugat. La gala, que se celebrarà a partir de les set de la tarda al Teatre-Auditori, anirà dedicada a l’actor i humorista Joan Capri i comptarà amb l’actor Joan Pera i les actuacions de diversos grups d’alumnes de l’Escola Municipal de Música Victòria dels Àngels (EMMVA). La cerimònia, presentada pels periodistes santcugatencs Marta Cailà i Josep Maria Vallès, vol visibilitzar personalitats i entitats del municipi que han destacat durant l’últim any en fets rellevants d’àmbits com la cultura, la política, els esports i la ciència, entre d’altres.

La comissió de propostes dels Premis Ciutat de Sant Cugat 2012 ha decidit les 15 candidatures finalistes. A la llista es troba l’entitat solidària Pim Pam Pum i el projecte ‘Los peces no se mojan’. Pel que fa al món cultural i civil, hi són l’entitat +Sarsuela, els Geganters i també el voluntariat de Protecció Civil. Personalitats com l’escriptor i exdirector de la Ràdio de Sant Cugat 91.5 FM Rogeli Pedró i l’exdirectora de l’escola Collserola Mercè Alejo també opten a un dels guardons de la nit. Empreses vinculades a la ciutat com el Sant Cugat Trade Center i Ferrer Internacional són altres de les candidates. També destaquen entitats esportives com els StQlímpics, el Club Voleibol Sant Cugat, el CAR i la nedadora Érika Villaécija. El setmanari ‘Diari de Sant Cugat’ i Sant Cugat per la Independència completen els finalistes. L’actor Joan Pera serà l’encarregat de posar l’humor a la gala i ho farà amb monòlegs de Joan Capri. Pera ha definit la seva actuació com la ‘cirereta del pastís’ i s’ha mostrat diposat a fer riure als assistents.

Declaracions

Joan Pera

És un espectacle on la gent s’ho passa bé. És molt proper, entranyable. Faré tres o quatre monòlegs d’en Capri. Crec que la gent estarà contenta.

La vetllada oferirà també l’actuació de diversos grups de l’Escola Municipal de Música Victòria dels Àngels (EMMVA). Concretament, actuaran alumnes de piano, un quartet de violoncels, un duo de cantants amb acompanyament de piano i el cor d’alumnes del conservatori amb acompanyament de piano, que cantaran l’himne de Sant Cugat. També hi participaran alumnes de l’Escola de Música Tradicional de Sant Cugat (EMTSC). La 8a edició dels Premis Ciutat de Sant Cugat compta amb el patrocini d’Autocugat i la col·laboració de Cugat.cat i el setmanari ‘Tot Sant Cugat’. Els que no puguin assistir a la cerimònia poden seguir la gala a través de Cugat.cat, en vídeo en directe.