Marta Garcia: “Es culpa molt els joves, però en aquesta situació estem tots ficats al mateix sac”

Cugat Mèdia fa un retrat cada dia de com està afectant la pandèmia i les noves restriccions als santcugatencs

201022-marta-garcia-a-cugat.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
22/10/20 a les 19:37h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

Marta Garcia, una santcugatenca que resideix a la zona de Coll Favà, ha explicat a Cugat Mèdia la seva història personal durant aquesta etapa de pandèmia. Garcia ha reconegut viure “bastant bé, malgrat la tristesa que suposa el tancament de bars i restaurants”. La santcugatenca, que no ha hagut de lamentar cap cas de Covid-19 en el seu entorn més proper, confia que no calgui aplicar un nou confinament total perquè pel sector econòmic seria “horrible”.

Escolta-ho

Les frases més destacades de Marta Garcia

  • “La veritat és que aquí estem vivint bastant bé. L’únic és el fet de veure tots els bars i restaurants tancats genera molta tristesa, però aquí et sents bastant segur”.
  • “A l’inici del confinament, al març, estàvem una mica preocupats, però al final ens vam adaptar”.
  • “Un nou confinament total no em fa por, però sí una mica de mandra. Veig que per la nostra economia seria horrible”.
  • “Discrepo bastant amb algunes de les mesures que s’han aplicat. Jo, per exemple, no hauria tancat els bars i restaurants i, en canvi, estaria més al damunt d’aquelles persones que no compleixen les restriccions”.
  • “Penso que la majoria complim amb les mesures. De fet, es culpa molt els joves, però en aquesta situació estem tots ficats al mateix sac”.
  • Recupera les entrevistes anteriors: Luz i Julio César Silva Kety Ramos Ivó Castells Carme Ballesteros Xavi Mora Laia Paredes