Cugat.cat repassa els 100 anys del Club de Golf Sant Cugat

pilota-golf.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
26/02/14 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

El Club de Golf Sant Cugat compleix aquest any el seu centenari. Els jugadors Ivó Giner i Paula Martí, l’autora del llibre dels 100 anys de l’entitat, Núria Pastor, l’exgerent, director esportiu i professor Richard Martínez i l’historiador José Fernando Mota expliquen l’efemèride en el reportatge de Cugat.cat.

L’enginyer anglès F.S. Pearson va fundar el Club de Golf Sant Cugat aprofitant la construcció dels ferrocarrils a la nostra ciutat. En aquella època, l’entitat santcugatenca era coneguda com el club dels anglesos. L’autora del llibre del centenari, Núria Pastor, destaca el caràcter britànic que tenia el club en els seus orígens.

Declaracions

Núria Pastor

La societat anglesa que vivia a Pedralbes va venir a jugar al camp de Sant Cugat.

Golfistes professionals com Ivó Giner, Fernando Roca i Paula Martí han sorgit d’aquest club i han competit a àmbit internacional. Per aquest camp, el més antic de Catalunya i un dels pocs a Europa que estan integrats en la trama d’una ciutat, han passat noms il·lustres del golf mundial com el desaparegut Seve Ballesteros i Sergio García. Un altre dels personatges històrics és Richard Martínez, que ha treballat durant 50 anys al club com a professor, gerent i director esportiu.

Declaracions

Richard Martínez

El Club de Golf Sant Cugat sempre ha tingut el suport dels socis i seguirà sempre endavant.

El Club de Golf Sant Cugat celebra el centenari amb un acte central al juliol.