L’Associació Pro-Disminuïts Físics i Psíquics (Asdi) espera reunir aquest dissabte unes 200 persones en el tradicional sopar benèfic. La 36a edició d’aquesta iniciativa tindrà lloc a les nou del vespre al Restaurant Qgat i servirà un any més per recaptar fons per al projecte social de l’associació, que encara nous reptes amb
A l’espera de formalitzar aquest tràmit, Asdi convoca de nou el sopar benèfic, una trobada anual. El president d’Asdi, Enric Tomàs, ha recordat que la cita serveix no només per sumar suports, sinó també per explicar els projectes de l’associació.
Enric Tomàs
Asdi ha posat en marxa, amb el suport de l’Obra Social de la Caixa, les activitats d’oci en el lleure per a nens, que se sumen a altres propostes com la discoteca i el centre ocupacional. De cara al futur, Asdi preveu ampliar l’oferta d’activitats.

