El portaveu i president del PP Sant Cugat, Álvaro Benejam, veu el Vallès Occidental com “un valor destacat per a Catalunya que atrau talent i que potencia l’economia espanyola i europea”. Ho ha dit aquest dissabte en una jornada de treball organitzat per la delegació comarcal del partit, celebrada a El Sant Cugat Hotel. El regidor ha animat el teixit empresarial a rebel·lar-se contra la pressió impositiva: “És una asfíxia al sector empresarial i autònoms amb una gran càrrega fiscal”.
A la jornada també hi ha participat el president del PP de Catalunya, Alejandro Fernández. “L’entrega de la Generalitat a la CUP fa deu anys encara s’està pagant amb polítiques d’okupació, educatives sense resultats i el no a tot”, ha dit el diputat.

El líder dels populars ha criticat Artur Mas per la convocatòria de les eleccions catalanes de 2015, amb el resultat de les quals, considera, va “entregar la Generalitat a la CUP”. Amb la composició parlamentària d’aquells comicis, com a condició per donar el vistiplau a un candidat de Junts pel Sí, els cupaires van exigir que Mas fes un pas al costat. Finalment, va ser Carles Puigdemont qui es va posar al capdavant del govern català. “Després de 10 anys, tot ha anat a pitjor: habitatge, sistema educatiu fallit, pressió fiscal a les empreses i, a més, s’han posat dos cupaires arrelats com Quim Torra i Carles Puigdemont”, ha dit Fernández.
Presència empresarial destacada
La sessió ha comptat amb dues taules rodones. D’una banda, amb el teixit empresarial, amb la presència d’ADE Vallès, la Cambra de Sabadell i de Terrassa, PIMEC Vallès Occidental, Sant Cugat Empresarial, CECOT i Cerdanyola Empresarial. A la segona, l’eix central ha girat al voltant de diferents propostes per enfortir el futur econòmic del Vallès Occidental.


