La santcugatenca Berta Sàrrias va engegar fa 15 anys la web Activitat Sant Cugat. La idea va sorgir per donar resposta al dubte de quin casal triar a l’estiu per a les criatures. D’aquesta manera, mentre Sàrrias estudiava màrqueting i amb el suport d’un soci amb coneixements d’informàtica, va engegar el projecte, que s’ha mantingut com un prescriptor referent a la ciutat.
Els reptes de ser una pionera
Per adaptar-se a les noves formes de consum, aquesta creadora de continguts ha hagut d’assumir reptes personals, com posar-se davant d’una càmera. “El públic busca immediatesa i confiança”. Defensa que hi ha espai per a tothom en el món de la recomanació, però només aquells que aporten valor, proximitat i passió aconsegueixen perdurar.
A més de gestionar i actualitzar la pàgina web, dedica moltes hores a interactuar amb les famílies que busquen recomanacions, sovint responent missatges a hores intempestives. “Per ser una bona prescriptora d’activitats cal conèixer el territori i ser empàtic i constant”, explica Sàrrias.
Tot i que proliferen cada vegada més els creadors de contingut especialitzats en la recomanació d’indrets i activitats, la santcugatenca no ho veu com una amenaça sinó com una oportunitat que l’empeny a millorar.

