Boehringer patrocinarà l’Orquestra Simfònica, coincidint amb la celebració del seu 50è aniversari

-->
Enllaç copiat al clipboard
01/07/02 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

La farmacèutica Boehringer Ingelheim patrocinarà l’Orquestra Simfònica de Sant Cugat amb 91.000 euros anuals, durant tres anys. L’empresa, establerta a Sant Cugat, ha signat aquest acord de col·laboració coincidint amb el 50è aniversari de l’arribada del grup farmacèutic a Espanya.

El Conseller Delegat de Boehringer, Manuel García Garrido, ha explicat que aquest patrocini pretén fomentar la cultura i revertir la seva activitat als municipis on treballen. El màxim representant de l’empresa a Espanya ha destacat la dedicació de Boehringer a les persones:

Per la seva part, l’alcalde ha agraït el suport que moltes empreses donen a les entitats de la ciutat. Lluís Recoder ha assegurat que l’Orquestra és una de les millors ambaixadores de la ciutat.

Finalment, la presidenta de l’Orquestra Sant Cugat, Flora Puntos, ha agraït el suport del grup farmacèutic en nom de tots els membres de l’entitat. L’Orquestra compta amb més de 50 músics i des del seu naixement, el 1991, s’ha convertit en la quarta orquestra catalana pel que fa al nombre d’actuacions.