Càritas Sant Cugat commemora aquest dissabte el 50è aniversari de l’entitat amb una jornada popular a la plaça d’Octavià. La diada vol agrair la participació de les persones que han col·laborat amb l’associació aquest mig segle i constatar que a Sant Cugat també hi ha gent que necessita ajuda. Les activitats tindran lloc entre les onze del matí i les dues del migdia.
Durant la jornada s’instal·laran a la plaça d’Octavià sis carpes informatives on els membres de Càritas explicaran la tasca de l’entitat a la ciutat. El matí s’amenitzarà amb l’animació del grup All that Clap i les actuacions de diverses entitats de cultura popular. També es faran activitats de sensibilització obertes a tothom i actuacions musicals. El rector de la parròquia de Sant Pere d’Octavià, Blai Blanquer, ha destacat la importància d’aquesta celebració.
Blai Blanquer
A la una del migdia, es farà un gest simbòlic participatiu on els nens podran penjar el dibuix d’un cor amb un desig en un panell que s’instal·larà per a l’ocasió. A més, al mig de la plaça es farà el dibuix del logotip de l’entitat. Abans de les dues del migdia es farà un acte institucional per repassar i agrair la tasca que l’associació fa a Sant Cugat. El voluntari de Càritas Rafa Gómez ha manifestat la necessitat de continuar treballant per als més necessitats.
Rafa Gómez
La jornada té la col·laboració de l’Ajuntament.

