Cinc activitats que no et pots perdre aquest cap de setmana

180419-monestir.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
21/01/19 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

Si no tens plans per fer aquest dissabte i diumenge Cugat.cat et recomana cinc activitats per omplir la teva agenda de cap de setmana. Per dissabte, el tradicional mercat de dissabte amb productes de proximitat, una especial visita guiada pel Monestir i una conferència. I per diumenge una passejada per Collserola organitzada pel Club Muntanyec i per tancar el dia, un concert de jazz al Cafè Auditori.

Dissabte

Gastronomia
Cugat.cat et recomana'

Mercat de Pagès | 09.00 a 14.00 – Plaça de Sant Pere i carrer Major

Venda de producte ecològic i de proximitat. Productes de l’hort, fruita, embotits, formatges, pa, oli… i molt més! Organitza l’Ateneu.

Foto: Ajuntament
Cultura
Cugat.cat et recomana'

Visita guiada: ‘Guia’m pel Monestir’ | 17.00 – Museu del Monestir

Visites conduïdes per persones afectades per la Síndrome d’Asperger, trastorn de l’espectre autista. Informació i reserves a educaciomuseu@santcugat.cat o al 93 675 99 51.

Foto: Localpress
Conferència
Cugat.cat et recomana'

‘Passejant pels calls de Catalunya’ | 18.30 – Casa-Museu Cal Gerrer

L’escriptor Josep Maria Casas, autor de ‘Passejant pels calls de Catalunya’, proposa passejar pels 19 calls jueus de Catalunya. Entrada lliure.

Foto: Editorial Gregal
Diumenge
Passejada per Collserola
Cugat.cat et recomana'

‘Del rec comtal de Montcada a Sant Andreu del Palomar’ | 09.00 – Sortida: Plaça de la Vila

Tres hores de caminada més mitja hora d’esmorzar. Guia: Miquel Jaumot. Desplaçament amb tren. Inscripció gratuïta al Club Muntanyenc o a l’Oficina de Turisme de l’Ajuntament.

Foto: ACN
Música
Cugat.cat et recomana'

Concert: Toni Saigi Quartet | 21.00 – Cafè Auditori

Amb Toni Saigi, piano; Jaume Ferrer, saxo; Marc Cuevas, contrabaix; Carlos Falanga, bateria. Entrada lliure.

Foto: Teatre-Auditori