Cinc plats forts del que queda de Festa Major

190626-festa-major-octavia-monestir-a-cugat.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Redacció

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més
29/06/19 a les 17:37h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Societat

La Festa Major de Sant Cugat acaba aquest diumenge, però encara hi ha temps de gaudir de propostes per a tots els públics. La música prendrà un cop més protagonisme durant la nit d’aquest dissabte amb el concert dels valencians Auxili, a la una de la matinada. Abans, el correfoc dels Diables incendiarà els carrers de la ciutat a partir d’un quart d’onze amb inici i final a la plaça d’Octavià. El multitudinari concurs d’arrossos a la Rambla del Celler centra les activitats de diumenge, quan també tindrà lloc la 24a Diada Castellera, a dos quarts de sis a la plaça d’Octavià, i el Castell de focs, a un quart de dotze, per tancar els quatre dies de festa grossa.

DESCARREGA’T EL PROGRAMA SENCER AQUÍ

Dissabte

23:15 – Correfoc

amb les colles Diables de Calella, Drac i Diables de Can Sant Joan, Simplement Diables de Premià de Mar i Diables de Sant Cugat. Abans, a dos quarts d’onze, Tabalada conjunta a la plaça de Sant Pere i després, a dos quarts d’una, serà el moment dels Versots i de l’Esclat de foc. La sortida i l’arribada, a la plaça d’Octavià. 01:00 – Auxili, en concert. El grup valencià de reggae presenta a Sant Cugat el seu darrer treball ‘Tresors’ a l’escenari de l’Espai Arrel de la plaça d’Octavià.

Diumenge

13:00 – Concurs d’Arrossos de Festa Major. Un dels actes més participats de la Festa Major, amb 225 paelles i milers de persones a la Rambla del Celler. Abans, a les deu del matí, els participants hauran de recollir el material necessari per fer l’arròs. 17:30 – 24a Diada Castellera de Festa Major. Amb Castellers de Sants, Capgrossos de Mataró, Moixiganguers d’Igualada i Castellers de Sant Cugat. Serà a la plaça d’Octavià, a l’Espai Arrel. 23:15 – Castell de focs. Amb la pirotècnia Tomàs de Benicarló. Seràn al Turó de Can Mates.