El barri de Coll Favà vol convertir les seves jornades de convivència veïnal en l’esdeveniment de referència infantil a la ciutat. La festa, organitzada per l’Associació de Veïns de Coll Favà, s’ha desenvolupat aquest cap de setmana sota un nou nom per incloure més gent de fora del barri i ha potenciat les activitats per als infants, que han omplert el passeig de Francesc Macià.
L’organització de l’esdeveniment considera que les jornades de convivència han funcionat ‘molt bé’ i que, tot i que aquest any han programat més activitats infantils, en la propera edició haurien d’incloure més propostes per atraure més aquest públic. Ho ha explicat a Cugat.cat el president de l’associació veïnal de barri, Antonio Lucas.
Antonio Lucas
De la seva banda, els infants tenen clar per què els agrada la festa.
Infants
Per als pares i mares, l’esdeveniment constitueix una bona oportunitat perquè els seus fills es diverteixin i es socialitzin amb altres infants.
Pares
Les jornades de convivència també han tingut les tradicionals paradetes, així com una xocolatada i el sorteig de regals.

